
İngilizce dünyanın çok konuşulan dillerinden. Özellikle bu dili ikinci dil olarak bilen insan sayısını göz önüne aldığımızda globalleşmek isteyen şirketlerin yönelmeleri öncelikli dil olduğunu da söyleyebiliriz. Ham madde, mal tedariki, taşımacılık, pazarlama, üretim gibi aşamalarda yüzünü yurt dışına dönen firmalar için İngilizcenin ne kadar önemli olduğunu biliyoruz.
Söz konusu gelecek olduğunda İngilizce tercüme hizmetlerinin önemi giderek artıyor. Milyonlarca insana ulaşmak için dijital platformlardan yararlanma fikrini benimsediyseniz, marka konumlandırma ve pazarlama açısından bu dilin sahip olduğu güçlere yazımında sunduğumuz örneklerle ulaşabilirsiniz.
Kurumsal Web Siteler İçin İngilizce Tercümenin Önemi
İnternet’te var olan sitelerin yüzde %70’e yakını İngilizce dilini desteklemekte. Dolayısıyla İngilizce için İnternet’in ana dili diyebiliriz. Hal böyle olunca hangi ülkede faaliyet göstermek isterseniz isteyin öncelikle tercüme etmeniz gereken dillerin başında İngilizce geliyor.
Web sitesi yerelleştirme hizmetlerinde İngilizcenin rolü oldukça büyük. Özellikle sitenin daha fazla kurumsal gözükmesinin yanı sıra uluslararası aramalarda da gözükebilmesi için İngilizce altyapıya ihtiyaç duyuluyor. Web Sitesi Tercümelerinde Neden Profesyoneller İle Çalışmalısınız? yazısı ve SEO Uyumlu Web Sitesi Yerelleştirme Nasıl Yapılır? yazısından web sitesi yerelleştirme hizmetleri hakkında doyurucu bilgiler alabilirsiniz.
Yazılımlar ve Mobil Uygulamalarda İngilizce
Mobil uygulamalar firmaların müşterileri için kolaylık sağlama becerisine sahiptir. Sunulan hizmetlerin telefonlar aracılığıyla pratik şekilde takip edilebilir ve talep edilebilir olması sayesinde mobil uygulama oluşturmak farklı sektörlerden onlarca firma için önemli bir durum haline geldi.
Uygulamalarda kullanılan çoklu dil, farklı dillerde konuşan müşterilerin kolaylıkla hizmet alabilmelerini sağlar. Aynı durum bilgisayar yazılımları için de geçerlidir. Küçük Uygulamalarınızı Dünya Dillerine Çevirin yazısından detaylı bilgiler alabilirsiniz.
Yeni Pazarlara Açılırken İngilizcenin Rolü
Yeni pazarlara açılmak için saha üzerinde onlarca farklı araştırma yapılması gerekir. Hedef kitle, rekabet, talep gibi araştırmalar direkt olarak yerel halk ile etkileşime geçildiği taktirde doğru sonuçlara ulaşılır. Yeni pazarlara açılırken ortaklık kurmanız dağıtım ya da reklamcılık faaliyetlerini üstlenen şirketlerle onların ana dilinin yanı sıra İngilizce olarak görüşmeler gerçekleştirmeniz gerekebilir.
Yeni bir markayı piyasada konumlandırmak kolay bir iş değildir. Öncelikle markanın adının kitleler tarafından bilinmesi gerekir. Tüm pazarlama çalışmalarında ihtiyacınız olan şey yerel dilde kusursuz iletişimdir.
E-ticarette İngilizce
E-ticaret son yılların en popüler ticaret şekildir. İrili ufaklı firmalar için dağıtım, tedarik, pazarlama, halka ilişkiler gibi tüm aşamalarda İngilizce’den yararlanılmaktadır. E-ticarette güven ortamı oluşturmak için müşterilerin dilinden konuşmanız gerektiğini unutmayın. İngilizce ve hatta diğer dilleri desteklemeyen ödeme sistemleri üzerinden alışveriş yapmak, kredi kartı bilgilerini girmek pek çok tüketici tarafından istenmemektedir.
E-ticaret sitelerinin İngilizce desteklemesi tüketicilerin almak istedikleri ürünler hakkında doğrudan bilgi alabilmelerini sağlar. Aynı zamanda bir sorun olması halinde müşteri hizmetleri ile de İngilizce iletişime geçileceğini bilmeniz gerekmektedir. E-ticaret Sitenizde Tercüme Yaptırmanız İçin 5 Sebep yazısından detaylı bilgi alın.
Influencer Marketing
Günümüzün en etkili pazarlama yöntemlerinde biri olan Influencer marketing belirli bir kitleyi etkisi altına alabilmiş sosyal medya fenomenleri diyebileceğimiz kitleler tarafından gerçekleştirilen pazarlama çalışmalarıdır.
Influencer marketing videolar şeklinde yapılır. Bu videolara eklenen İngilizce altyazılar markanızın İngilizce konuşan potansiyel müşterilere ulaşması da demektir.